Sikeresen kitöltötte az adatait.
A riportot emailben elküldtük.
PR Trendriport
Az első hazai PR Trendriport 2021 kiadvány célja, hogy a jövőben kétévente definiálja a hazai Public Relations és kommunikációs
szektor helyzetét, legfontosabb trendjeit, megállapításait. A járványügyi, sokszor nehézségekkel teli, elszigeteltebb helyzetben egy a szakmát összefogó, egy platformra hozó új eszközt hoztunk létre, ahol a szektor kiválóságai és fiatal tehetségei osztják
meg gondolataikat az adott részterületről. A kiadványt az MPRSZ 30 éves évfordulója alkalmából indítottuk útjára, megjelentetését egyedülálló szakmai összefogással 11 haza ügynökség és a Spar, illetve 4 médiatámogató segíti. A PR Trendriport
főszerkesztője Román Balázs, a projektfelelős Bánhegyi Zsófia, az MPRSZ alelnöke. A PR Trendriport alapvető eszközzé és iránytűvé válhat a szakma összes szereplője számára, alkalmas a tudástranszferre a szereplők, vállalatok, márkák között. Összeköti a szakma különböző generációit, erősíti a szakmai összefogást. Legfontosabb értéke a PR területeinek teljeskörű megjelenítése, a
releváns megszólalók, publikálók sokszínűsége, törekszik a teljeskörűségre a megszólalók tekintetében
mind a megrendelői, ügynökségi és kapcsolódó szakmai szervezeti oldalon. Célja, hogy hozzájáruljon a PR gazdasági és üzleti jelentőségének megértéséhez. Segítséget nyújtson az érdeklődők számára a PR hozzáadott értékének jobb megismerésére, hatékony kampány és kommunikációs aktivitások lebonyolításához. Bemutassa a szakma legfontosabb globális és hazai
területeit, trendmegközelítéseket, best practice-eket. Elemezze az aktuális helyzetet, különös tekintettel a Covid-19 járvány okozta kihívásokra és az arra adott érzékeny PR válaszokra. Egyik legfontosabb célunk, hogy utat mutasson a közeljövőre nézve a szakma és az érdeklődők számára. Tartalmi felépítésében teljességre törekedve feldolgozza a Public Relations területeit. Megszólaltatja a
hazai megrendelői, ügynökségi oldal és kapcsolódó szakmai területek különböző szereplőit. Olyan közös
megjelenést hozott létre, amely eddig a hazai PR területen nem valósult meg. A PR Trendriport 2021 kiadvány összeállításában 19 szekcióvezető és közel 100 megszólaló működött közre a hazai és globális PR területéről, az ő segítő szakmai közreműködésüket külön köszönjük.